Hoe kan ik betalen?

  1. Klantenservice
  2. Financieel
  3. Hoe kan ik betalen?

Heb je een abonnement bij VoiceOne?

Heb je een of meerdere abonnementen bij VoiceOne? Dan betaal je bij ons je factuur elke maand via automatische incasso. In sommige uitzonderingen is een handmatige betaling mogelijk, namelijk:

  • Je staat onder bewindvoering en automatische incasso is niet mogelijk, kopie bewindstelling is hiervoor benodigd;
  • Je hebt meermaals automatische incasso’s geweigerd bij je of deze zijn mislukt. En om die reden heeft VoiceOne automatische incasso uitgezet voor jouw account;
  • Je bent al langer klant, bijvoorbeeld oud-klant van Veamed en betaalde hier ook handmatig*.

* Let op: voor nieuwe klanten is handmatige betaling per maand niet meer mogelijk, met uitzondering van bovenstaande uitzonderingsgevallen.

Heb je een product besteld via onze webshop?

Dan betaal je natuurlijk handmatig en niet via automatische incasso. Dat kan via iDEAL, Creditcard, bankoverschrijving of Apple Pay.