Inloggen voor klanten

Bij VoiceOne worden verschillende systemen gebruikt voor beheer van je diensten. Afhankelijk van welke dienst je bij ons afneemt, log je in op een ander systeem. Hieronder staat uitgelegd welk portaal je nodig hebt om op in te loggen. Kom je er niet uit? Bel ons even, dan helpen we je graag op weg.

VoiceOne Dashboard

Elke klant van VoiceOne kan inloggen op ons dashboard. Ons dashboard wordt gebruikt voor:

- Het inzien van je facturen indien je Hosted VoIP afneemt
- Inzien van je abonnementen
- Beheren van vaste telefoniediensten
- Beheren van mobiele telefoniediensten
- Gegevens inzien

My VoiceOne

Neem je webhostingdiensten of een domeinnaam af bij VoiceOne? Dan beheer je deze in My VoiceOne. Je kan hier:

- Je facturen bekijken als je webhosting, een domeinnaam, of bij een Unlimited VoIP-trunk afneemt
- Inloggegevens van webhosting aanpassen
- Nieuwe webhostingpakketten bestellen
- Nieuwe domeinnamen realtime registreren
- Realtime verhuistoken van je domeinnamen opvragen
- Met één klik inloggen op je webhostingpakket

Mobiele app

Heb je mobiele telefonie bij VoiceOne? Dan kan je via de 'Coligo Reach' app eenvoudig, snel en realtime je verbruik checken. Heb je vaste telefonie bij VoiceOne met een geschikt pakket? Oók dan kan je inloggen op deze app en beheer overal je bereikbaarheid.

Let op: werkt alleen wanneer je mobiele abonnement reeds actief is.

Hulp nodig bij het inloggen?

Bel ons even op 088 - 733 7337. We helpen je graag!