Hoe kan ik betalen?
Heb je een abonnement bij VoiceOne? Heb je een of meerdere abonnementen bij VoiceOne? Dan betaal je bij ons je factuur elke maand via automatische incasso. In sommige uitzonderingen is een handmatige betaling mogelijk, namelijk: Je staat onder bewindvoering en automatische incasso is niet mogelijk, kopie bewindstelling is hiervoor benodigd;Je hebt meermaals automatische incasso’s geweigerd […]
Ik heb betaald, wat nu?
Had je een betalingsachterstand, of heb je jouw maandelijkse factuur betaald en wil je weten wanneer deze verwerkt wordt bij VoiceOne? Dat leggen we je graag uit. Ik heb mijn factuur op tijd voldaan via bankoverschrijving Indien je jouw maandfactuur van VoiceOne via een handmatige overboeking hebt voldaan aan VoiceOne, wordt je betaling meestal binnen […]
Mijn aansluiting is geblokkeerd, wat nu?
Heb je een betalingsachterstand, of is een incasso-poging mislukt? Dan wordt je aansluiting in de meeste gevallen (gedeeltelijk) geblokkeerd. We werken in verschillende fases van blokkade per dienst. Hieronder vind je er meer over. Ik heb een mobiel abonnement (of vast-op-mobiel) Fase 1: Indien je een mobiel abonnement (of vast-op-mobiel) abonnement afneemt bij VoiceOne wordt […]
Wat is de betaaltermijn van mijn factuur?
Wij vermelden onze betalingstermijn altijd op onze facturen. Deze is standaard 8 dagen.