APN instellingen mobiel
Indien je bij VoiceOne een mobiel- of Vast-op-Mobiel abonnement afneemt, dien je de juiste APN-instellingen op je telefoon in te stellen om verbinding te maken met het internet. Je hebt hiervoor twee methoden om dat te doen. Handmatig, of via een automatisch proces. We leggen hieronder uit hoe beide processen werken. Automatisch de APN-instellingen invoeren […]
Functies Vast-op-Mobiel
## Door ## in te toetsen zet je een gesprek on hold. Met # kan het gesprek weer worden teruggepakt. ##*(Telefoonnummer)# betekent koud doorschakelen. Koud doorschakelen betekent dat je degene naar wie je doorverbindt niet eerst aan de lijn krijgt voordat je het telefoongesprek doorverbindt. ##(Telefoonnummer)# betekent warm doorschakelen. Warm doorschakelen betekent dat je degene naar wie je doorverbindt eerst aan de […]
Hoe kan ik mijn verbruik/bundels inzien?
Als je een mobiel- of vast op mobiel abonnement afneemt bij VoiceOne krijg je inloggegevens voor VoiceOne Dashboard. Met deze gegevens kun je (indien jouw gebruiker is gekoppeld aan een actief abonnement) inloggen op de Coligo Reach-app. Hierin kun je je bundels inzien. Je logt in met je ontvangen gegevens, kiest bovenaan de 3 streepjes […]
Hoe werkt nummerbehoud?
Leuk dat je klant wilt worden met behoud van je (oude) nummer. Hiervoor zijn een paar opties. We leggen dit graag voor je uit op deze pagina. Nummerbehoud aanvragen voor een mobiel abonnement Stap 1: Bij het aanvragen van nummerbehoud hebben we een aantal gegevens van je nodig. Denk hierbij aan de provider waar je […]
Is bellen naar betaalde (service)nummers geblokkeerd?
Bij nieuwe klanten hebben we standaard internationaal bellen en bellen met 0900, 0906 en 0909 nummers geblokkeerd. Deze blokkade is om misbruik van onze dienst te voorkomen. Zodra er een eerste factuur betaald is kunnen we deze blokkade opheffen. Neem hiervoor contact op met support – 088 7337337 of support@voiceone.nl.