Ik heb betaald, wat nu?

  1. Klantenservice
  2. Financieel
  3. Ik heb betaald, wat nu?

Had je een betalingsachterstand, of heb je jouw maandelijkse factuur betaald en wil je weten wanneer deze verwerkt wordt bij VoiceOne? Dat leggen we je graag uit.

Ik heb mijn factuur op tijd voldaan via bankoverschrijving

Indien je jouw maandfactuur van VoiceOne via een handmatige overboeking hebt voldaan aan VoiceOne, wordt je betaling meestal binnen 1 werkdag verwerkt. We gaan bij de betaaldatum uit van de datum waarop de betaling op onze IBAN-rekening is bijgeschreven. Tegenwoordig worden betalingen die niet ingepland zijn als ‘Instant Payment’ uitgevoerd door je bank. Dit betekent dat, ook al gebruik je een andere Europese bankrekening, het geld dezelfde dag bij ons is bijgeschreven. Vaak al binnen enkele seconden. Onze debiteurenadministratie verwerkt betalingen éénmaal per dag.

Ik had een achterstand en heb het openstaande bedrag overgemaakt

Dank voor je betaling. Indien er een blokkade op je aansluiting stond wordt deze meestal de werkdag erna automatisch verwijderd zodra je betaling bij ons is verwerkt. Zodra je ook de (eventuele) heractiveringskosten hebt voldaan, worden je diensten weer gedeblokkeerd.