Actievoorwaarden

VoiceOne Combi-Korting

  • Vanaf wanneer geldt de actie?
    • De actie loopt van 7 april 2021 voor onbepaalde tijd.
  • Welke diensten zijn benodigd voor een korting? 
    • Je kan elke VoiceOne-dienst combineren met elkaar. De enige voorwaarde is dat dit een losstaande dienst is. Zo zijn bijvoorbeeld extra Hosted VoIP-gebruikers geen extra diensten. Een Hosted VoIP-abonnement én een Mobiel abonnement bijvoorbeeld wel.
  • Wat zijn de kortingen die ik kan krijgen? 
    • Neem je 2 diensten af bij VoiceOne? Dan krijg je €2,06 exclusief btw korting op je totale abonnementskosten per maand. Dus niet per product.
    • Neem je 3-4 diensten af bij VoiceOne? Dan krijg je €4,13 exclusief btw korting op je totale abonnementskosten per maand. Dus niet per product.
    • Neem je 5 of meer diensten af bij VoiceOne? Dan krijg je €8,26 exclusief btw korting op je totale abonnementskosten per maand. Dus niet per product.
  • Hoe werkt de activatie van de korting?
    • Indien je in aanmerking lijkt te komen voor de korting, kun je jezelf aanmelden via www.voiceone.nl/combi middels het aanvraagformulier onderaan de pagina. Vervolgens wordt binnen 72 uur automatisch door ons systeem berekend of je inderdaad recht hebt op bovenstaande korting en zo ja, hoeveel die korting betreft.
    • Er kunnen geen rechten worden ontleed aan de berekening van de korting conform de hierboven genoemde voorwaarden.
  • Wat te doen bij een onjuiste korting?
    • Lijk je een onjuiste korting te ontvangen op je diensten per maand, of krijg je helemaal geen korting volgens de e-mail en heb je hier wel recht op? Neem dan contact op met de VoiceOne klantenservice. We bekijken graag samen of je inderdaad in aanmerking komt voor de korting. Doe dit wel binnen 14 dagen na je aanvraag, anders dien je een nieuwe aanvraag in te dienen. De korting gaat pas in zodra deze door VoiceOne is goedgekeurd.
    • Blijkt volgens de klantenservice dat je inderdaad géén recht hebt op de korting, dan kan je een bezwaar indienen via [email protected]. Een medewerker van de betreffende afdeling bekijkt dan samen met jou het verzoek. Het uiteindelijk toekennen van de korting wordt altijd bepaald door VoiceOne en hieraan kunnen geen rechten worden ontleed.
  • Wanneer vervalt mijn korting?
    • Zeg je één of meerdere diensten bij VoiceOne op? Dan vervalt je korting vanaf de datum dat de betreffende dienst(en) worden beëindigd, of wordt de korting aangepast naar het kortingsbedrag voor het aantal diensten die je op dat moment bij VoiceOne afneemt. Gaat er iets niet goed in de berekening? Neem dan zo spoedig mogelijk – maar toch uiterlijk binnen 14 dagen – contact op via [email protected]. Een onterecht berekende korting zal bij het niet melden met terugwerkende kracht worden beëindigd en worden teruggevorderd.